# #

Яруу найрагч Гончигийн Сүхзориг "Охин минь"

Охин минь
-"Энэ бол миний төрсөн нутаг
Монголын сайхан орон"
Миний хөдөө нутагт
Чиний даашинз мэт
Хөв хөх тэнгэр байдаг
Түүний дор
Мөхөөлдөстэй төстэй
Мөнх цаст уулс байдаг
Тэр мөхөөлдөстэй төстэй
Уулс нь утаа шиг
Мананд умбаад сүрлэг

Уулнаас ширүүн урсгалт гол урсаад
Ширүүн урсгалт голын эргээр
Ханын цаасан дээрх хээ мэт
Эрвээхэй тэргүүтэй соно, тэмээлзгэнэ нисэлддэг юм.
Миний охины тоглодог
Бамбаруушнаас хамаагүй том
Хонь ямаад бэлчиж
Миний охины зурагтай номон дээрх
Адуу тэмээ үхэр бэлчдэг

Тэнд өвс цэцэгс
Хивс шиг талыг бүрхээд
Хүмүүс дээр нь гэрээ бариад
Аз жаргалтай амьдардаг
Охин минь
"Энэ бол миний төрсөн нутаг
Монголын сайхан орон"

2 comments:

Anonymous said...

Орчин цагийн шүлэг байна даа. Эмгэнэлтэй ч юм шиг. Болд

Anonymous said...

Орчин цагийн шүлэг байна даа. Эмгэнэлтэй ч юм шиг. Болд